Trusă de prim ajutor

Pandemia COVID-19 a lovit neașteptat de mult afacerile și ne confruntăm cu o situație complet nouă, care nu știm cât va dura. În acest context, este foarte important să începi să-ți optimizezi business-ul și să-l adaptezi la noul peisaj în mod corect, cât mai repede posibil. Motivul: nu este timp de pierdut, fiecare moment contează și poate defini parcursul afacerii tale, orice amânare poate însemna o nouă problemă care te pune în dificultate – iar asta e ultimul lucru de care ai nevoie.

Indiferent că ești companie mică sau ai câteva sute angajați, pandemia COVID-19 te forțează să regândești modelul de business.

Ai facilități din partea statului pe care le poți accesa.

▬▬▬▬▬▬▬

Și noi te putem ajuta chiar acum să beneficiezi de ele cât mai repede posibil.

Ne punem la dispoziție, pentru tine, toate resursele chiar și pentru momentul în care vrei să deschizi o nouă afacere și să te muți în mediul online. Sau dacă găsești o oportunitate și vrei să te asociezi cu cineva.

Orice ai în plan, trebuie să iei decizii informat.

▬▬▬▬▬▬▬

Te ajutăm să identifici cele mai bune rezolvări pentru afacerea ta, ca tu să-ți desfășori activitatea în siguranță. Consultanța noastră este gratuită pe tot parcursul procesului și îți suntem alături în toată această perioadă.

  1. Îți obținem certificatul pentru situația de urgență ca să beneficiezi de facilitățile oferite de stat, instituțiile financiare și să negociezi cu partenerii contractuali.
  2. Te ajutăm cu toate operațiunile la Registrul Comertului, indiferent că vrei să înființezi o firmă/PFA sau să modifici una.
  3. Ne ocupăm și urgentăm pentru tine recuperare sumelor din concediile medicale care ți se cuvin și pe care statul trebuie să le deconteze.
  4. Îți protejăm afacerea ta online și îți oferim un magazin on-line ”la cheie” din punct de vedere legal, ce te va ajuta să te dezvolți în siguranță

Îți obținem certificatul pentru situația de urgență

Afacerea ta a fost afectată de pandemia COVID-19? Statul implementează constant facilități și măsuri care să te ajute să treci mai ușor peste această perioadă.

Certificatul pentru situația de urgență poate fi folosit pentru a obține amânări la plata chiriei, a utilităților, a impozitelor datorate către stat și în relațiile cu autoritățile publice sau private.

Știai că poți folosi certificatul pentru situația de urgență și ca punct de plecare pentru negocierile contractuale? Nu te costă nimic să-l ai.

Grăbește-te doar. Se emite doar pe perioada stării de urgență, dar este valabil tot anul.

Îți facem orice operațiune la Registrul Comerțului 100% online

Starea de urgență nu înseamnă că operațiunile comerciale s-au blocat. Vrei să suspenzi activitatea PFA-ului pentru a beneficia de indemnizație? Să înființezi o firmă nouă pentru a beneficia de creditele garantate oferite de stat? Ai în plan să te asociezi cu cineva pentru o nouă afacere?

Facem totul 100% online pentru tine, oriunde ai fi. Iar pentru că știm cât de important e să iei deciziile corect și informat, consultanța pe tot parcursul procesului este gratuită.

Îți recuperăm de la stat sumele pentru concedii medicale

Ai angajați care au fost în concedii medicale și statul nu ți-a dat nici până acum înapoi banii la care ai dreptul?

Optimizează-ți procesul de cash-flow și cere sumele care ți se cuvin.

Avem o rată de 100% succes pentru București și llfov. Lasă-ne CUI-ul firmei tale mai jos și în 72 ore îți spunem ce sumă ai de recuperat.

Îți oferim un magazin online “la cheie”

Îți muți afacerea în online?

Trebuie să fii foarte atent la tot ce înseamnă aspecte juridice & securitate: termeni & condiții, prelucrarea datelor personale (GDPR), securitate, campanii on-line pe Facebook și Instagram, publicitate plătită.

Suntem specialiști în afaceri digitale și livrăm pachete complete pentru ca afacerea ta să fie în siguranță. 

Atenția ta în acest moment e concentrată pe optimizarea afacerii și adaptarea la noul peisaj. Noi ne ocupăm de restul.

.